Alla inlägg den 7 maj 2013

Av Åsa Gunnt - 7 maj 2013 20:44

Glömde att berätta om min duktiga dotter Olivia som har haft uppvisning i funky kidz härom helgen. . Jätte kul. Ska försöka få ihop en liten bild här...

Av Åsa Gunnt - 7 maj 2013 20:23

Ja det var ju ett tag sen jag skrev. Vill skriva men tycker inte att jag har något att delge er som kanske läser. Just nu är jag bara så less på att ja vet inte vad , på mig själv kanske, kanske för att jag aldrig slutför mina uppsatta mål i mitt liv. Nu har jag dock tänkt att prova en metod som heter healingkoderna. Så vi får väl se. annars har jag även funderat på att gå i KBT samtal, men oj så mycket pengar men kan vara värt varenda krona i långa loppet. Mitt stora problem är att när jag vill göra något med mitt liv som ja ex. det här med hälsa, så går jag igång och vill en massa sen är det som en innre röst säger NEJ gör det inte du klarar aldrig av det , det finns dem som är bättre. så skit idet. och så skiter jag i det rent av. Sen går jag och är så jävla arg och besviken på mig själv att jag bara vill ryma från allt. Det är så här som jag håller på och har hållit på under många år. Jag vill lära mig nya saker ,men det är som om min hjärna inte tar emot  känner mig som ett tomt skal. men Äsch vad gör det om några år det blir nog bra . Nu lever vi livet... BLÄ.....Vad ska jag göra?????

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
Välkomen till min blogg här kommer jag att skriva om allt möjligt .Så häng med.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards